top of page
  • idalinander

Jag är i Final!!



Men hallå, Vad är det som händer!?? Jag är klar för FINALEN i Hela Sverige Bakar 2023!!! ⭐️ ⭐️⭐️

Förra året var jag så nedstämd & slut att jag knappt tog mig ur sängen, och i år besannas några utav mina största drömmar istället.. Förstår inte hur jag vågade söka ens, men @linander84 var helt klart en drivande faktor så att ansökan skickades in ❤️


Tänka sig att jag faktist blev 1 av 10 deltagare i programmet & på det även gravid samtidigt.. Vilket jävla äventyr det här året varit/är. 2 saker jag aldrig trodde att jag skulle få chansen att va med om besannades, så våga följa era drömmar!


Nu taggar vi för Finalen nästa vecka! Är så glad över att få ha träffat & gjort den här resan med er andra deltagare + att få stå i finalen tillsammans med er tjejer @carlavonhofsten & @mala.factory ❤️


Få se vad som kommer först nu.. Finalen 13/6, eller lillen som är beräknad till 21/12 😅😅

10 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page