top of page
  • idalinander

Stjärnbagare ⭐️

Tänk att man lär laga mat i ett bakprogram för att vinna stjärnan 😂


Skämt & sido, matlagning ligger mig lika varmt om hjärtat som bakning. Så den här stjärnan stod det bara mitt namn på ⭐️ Stolt att få va kvar en vecka till, glad över att min prestation blev uppskattad & att jag orkade med mitt illamående 🤰🏼. Det var så roligt att få baka biskvier med @madebytollow helt klart roligaste inspelningsdagen 😂


15 visningar3 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

3 Kommentare


Eva Nilén
25. Nov. 2023

Stort grattis 👏🏼👏🏼👏🏼

Gefällt mir

Margita Olsson
22. Nov. 2023

Stort stort grattis! Äntligen fick du stjärnförklädet, du är så värd det och även alla andra framgångar ⭐️

Gefällt mir
idalinander
24. Nov. 2023
Antwort an

Tack snälla du 😍

Gefällt mir
bottom of page